MAKAN TENGAHARI DI PINGGIRAN PUTRA

image

Makan tengahari di kedai tepi jalan Pinggiran Putra. Our new bos yang recommend untuk makan kat sini. Bosan makan mamak katanya. Baru plan nak makan Kari Ikan Kampung Atap hihi. Sedap katanya.

image

Aku pernah datang sarapan kat kawasan sini beberapa minggu yang lepas dengan Abg Mie dan Najib. Not bad jugak katanya. So, aku pun ON je.

image

Kami terkejut jap cz total untuk makan minum 5 orang ialah RM41. Rasa macam style makan kat Restoran je harganya. Sedangkan kami makan berlantaikan rumput, berbumbungkan langit, bersyilingkan dedaun pokok yang rendang dan cuci tangan pun guna gayung yang airnya diletakkan dalam air baldi. Pengsan Cik Kiah.

image

So, aku anggap ini adalah kali pertama dan terakhir makan kat sini. Lucky bukan aku yang bayar. But still rasa mahal dan akan dijadikan pengajaran. Makan kat tepi jalan dan kawasan kampung, kekadang tak berbaloi jugak.

Ok, Sabtu nie confirm dinner kat Hotel Istana. Gitew tetiba.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI