ELECTROLUX ERC1000

image
Ini kemahuan, bukan keperluan. Sabtu yang lalu aku pergi warehouse electrolux di Axis Plaza Shah Alam. Tak pernah jangkakan pun akan menjejak kaki ke sini. Selama ini, hanya dok tengok je bangunan Axis Plaza ini dari highway Federal. Tak sangka jodoh aku dengan Axis Plaza nie ada. Tu yang terjejak kaki ke sini. Kawasan kilang / industri.

Tak banyak barangan yang dijual. Yelah kan, semuanya jenama Electrolux je. Mostly, dapat separuh harga. Nasib baik pakcik dah habis banyak kat Harvey Norman’s aritu.


image

Takkan xnak beli apa apa kan? Tu yang sambar periuk nasi tu. Harga asal Rm108. Aku dapat RM50 untuk jenama ini. So, ok lah tu kan?

Nak beli penghawa dingin. Tapi dah habis di beli. Bayangkan 1.5PH dengan harga bawah RM1,000. OK lah tu kan? Tapi apakan daya, xda rezeki kot huhu. Murah murah je tu. Beli pada harga berbaloi untuk jenama yang unggul (katanya).

Hajat dihati nak je beli microwave Oven. Tapi apakan daya, oven dan microwave kat rumah dah ada. Huhu.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI