PENAWAR DALAM BUAH DELIMA

image

Walaubagaimana cara sekalipun, at the end aku akan fokus kepada penjualan produk berasaskan sunnah. Especially jus delima dan habbatusauda.

Agak mahal sebenarnya harga produk berasaskan delima dan habbatusauda nie. Aku sendiri tak tahu kenapa. Besar kemungkinan fully import kot. Eh, kat Malaysia ni ada orang tanam Delima ke? Tak pasti. Maybe tiada/kurang dan kalau ada besar kemungkinan tidak sebaik atau sesedap delima yang ditanam ‘di sana’ – my opinion. Simply like anggur, epal dan strawberry kot.

Penawar dalam buah delima : makanan syurga dan ubat. Bagi aku, tak perlu pening makan benda pelik pelik. Amalkan je pemakanan sunnah. Jus delima adalah fav aku 🙂

Aku dapat buku ini daripada Ayah Naili. Nak harapkan aku beli buku camnie memang susah hahahaha. So, bolehlah aku kaji dan menambah ilmu pengetahuan mengenai buah delima ini. Lagipun aku memang penjual dan pengedar sah jus delima pomepure. So, ada advantage disitu.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI