SALAH SEORANG SUPERIOR DAN MENTOR AKU

image

Abaikan yang duduk tu. Kita bercakap mengenai yang berdiri 🙂 Salah seorang orang kuat IT di ICT department tempat aku bekerja sekarang. Sejak hari pertama bekerja di tempat sekarang, aku banyak berurusan dengan beliau.

Sangat detail OK. Pada mulanya agak membuatkan aku menggelabah hahaha. Tapi lama kelamaan, jadi terbiasa dan terikut ikut cara bekerja – sikit sikit hahaha.

Salah satu cabaran hidup aku sejak beberapa tahun bekerja ini ialah, aku perlu bekerja dengan ramai orang yang agak jauh lebih berusia, banyak pengalaman dan berjawatan tinggi nun diatas- berbanding aku yang very the ini.

Train secara langsung dan tidak langsung melalui cara bekerja dan cara berfikir. Tak kisahlah dibelakang tabir tonggang terbalik macam mana. Yang penting dihadapan beliau, aku cool je dan semua kerja kerja yang related akan aku pastikan meletop dan cepat ‘settle’ – selalunya. Especially bab portal hahahahaha. Pengsan.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI