UNTUK KUCING BUNTING

image

Ibu Cici Esmidar Gonzales ini boleh dikategorikan sebagai kucing yang suka sakit. Ada je sakit yang singgah kat dia. Tak tahu lerrrr apa sebabnya. Cerewet sangat kot huhu.

Dek kerana bunting inilah, kene siap siap bagi dia nutrien lebih sedikit untuk dia. Biasalah, ibu mengandung memang perlukan something yang lebih untuk anak dalam kandungan hihi.

Virbac Nutri-plus-gel ini sesuai untuk ibu kucing yang sedang bunting + kucing yang berusia setahun dan keatas. Mengandungi vitamin dan mineral yang diperlukan untuk diorang – dalam bentuk sirap yang super pekat.

image

Menda alah ini bagi kat Cici je pun cz Cici sahaja yang usianya lebih daripada setahun huhu. Harganya pula ialah RM32. Cici plak memang susah nak makan ubat. So apa lagi. Tenyeh je lah kat mulut ibu kucing ini. Pandai pandailah dia jilat hihi.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI