AZAM BARU SEMPENA TAHUN BARU MAAL HIJRAH

maalhijrah

Apa azam tahun baru aku? Memajukan lagi syarikat aku, Mykeledek Network :-

  • Membuat jadual yang lebih tersusun untuk pengemaskinian blog Mykeledek.com / Kerinchi.com / Putrajaya2u.comPada masa ini, aku seakan tak consistant dalam membuat pengemaskinian blog. Even Putrajaya2u.com pun masih lagi belum di go live kan hihi.Kalau boleh, sekurang kurangnya dalam sebulan itu nak kene ada 30 blog post. Tapi, nak buat macam mana. Aku sekarang berada di tingkat 17 dan bukan lagi di tingkat 1. Bos dah bagi warning supaya jangan lagi buat kerja kerja lama. Must focus kepada kerjaya baru yang of cz lebih mencabar.

    Moral of the story, kene pandai pandai curi masa + buat schedule + set time.

  • Aku nak naikkan bilangan like di fanpage Kiosk Online Termurah dan Keledek Pedas kepada 10,000 dan 5,000. Memang admit, aku kene buat sedikit pelaburan. So, get ready je lah. Agak agak ada rezeki lebih, memang aku akan buat sedikit demi sedikit. Samaada hire orang atau buat sendiri. Estimation time : setahun hihi.Cuma aku agak risau kalau aku sudah sibuk dan well establish dengan kerjaya sekarang ini, aku tak cukup masa nak handle business online aku. Untuk dapatkan sesuatu, anda perlu korbankan sesuatu. Haiiii, sabar je lah.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI