MERAIKAN CINTA DI PADI HOUSE, GALERIA PJH

image

Entry yang penuh dengan gambar makanan sahaja. Hari ini, satu pejabat dok ‘meraikan cinta’ atas kejayaan (kelancaran) program yang baru sahaja selesai pada hujung minggu lepas. Syukurlah semuanya berjalan dengan baik.

Alaaah, sedikit cacat cela tu normal lah kan? Jangan marah marah boleh tak? Hihi.

Padi House di Galeria PjH memang tempat lepak kami sepejabat. Paling dekat dengan pejabat dan senang kalau ada apa-apa hal yang urgent (Seakan sudah tiada restoran lain lagi yang nak kami kunjungi). Sabar jelah.

image

image

Aku dok ambil gambar makanan yang diorder oleh setiap orang. Tak tahulah kan total harganya. Takut mendengarnya hahaha.
image

image

image

Aku sebenarnya malas nak keluar makan. Kenyang dikerjakan oleh Salina pagi tadi — makan mee goreng mamak kambing. Sabar je lah hihi.
image

image

Seakan sebuah keluarga besar, kami berkongsi rasa makanan yang kami order. Emmm, aku memang suka kacau makanan orang. Rasa macam sedap je kalau orang lain yang order. Makanan yang aku order sendiri plak macam biasa-biasa je plak rasanya. Pengsan terus.

image

Aiiyyooooo, memanh kenyang tak hingat lah lepas makan tadi.
image

image

Ini semua rezeki diiikkkkk. Takut betul dengan peningkatan berat badan. Risau tak boleh nak control.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI