RESTORAN SUBANG KU

image

Tadi malam, dok menyinggah makan malam di Restoran Subang Ku yang terletak agak bertentangan dengan Subang Airport. Plannya tak nak makan malam, tapi sudah diajak makan sekali kan. So, kita follow je lah.

image

image

ImpreZzz cz di sini diorang menyediakab ikan yang fresh. So, rasa ikan kat sini pun memang sedap dan segar. Aku plak dok jakon tengok nama ikan hahahaha.

image

image

image

Aku malas nak ambil gambar sangat. Cz meja besar sangat hahaha. Lagipun nampak diorang macam lapar je. So tak nak kacau ahaks.

image

Seriously, area 10 orang makan banyak sangat. Order twice untuk menu yang sama. Diorang suka dengan rasa masakannya kot. Macam aku tak ada feeling sangat cz dah makan jagung rebus sebelum tu hahaha. Pengsan.

image

image

Haaaaaa, tak mau makan pun, pinggan aku penuh jugak dengan sisa tulang/cengkerang.

Apapun, aku memang frust giler dengan ketam masak dengan telur masin. Haiyooooo, aku aim dengan menu ini. Tapi rasa tak berapa…. Hurmmmm, kecewa.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI