Berjalan Kaki Ke Eiffil Tower Paris

Syukur kami dapat check in seawal 12 tengahari di Paris. Sebab orang yang menginap sebelum kami tu keluar rumah awal. Jadi tuan rumah benarkan masuk awal. Untunglah..

Meriah dikkk…sebab tempat penginapan kami dekat je dengan Train Metro dan Eiffil Tower Paris. Menapak sekitar 5 minit je dah sampai. Dari bawah bangunan penginapan kami pun dah boleh nampak menara tu. Jadi, OK lah kan untuk golongan marhaen macam kami ni hahahaha.

Musim sejuk jadi pokok pun kering dan bla bla bla. Ohhhhh syukurlah anakku, sampai jua kita akhirnya ke Paris dan bergambar sakan buat kenang-kenangan.

Akhirnya…sampai sini jua #mnm #mykeledek

A photo posted by MNM (@denniszill) on

Keselamatan agak ketat sebab ancaman pengganas kan. Tapi OK lah, sekurangnya kita yakin dan rasa selamat sebab polis dan tentera dimana-mana. Siang aku pergi dan malam pun aku pergi. Pada belah malam, tiap satu jam mereka akan buat lampu liplap. Aku ada post videonya di instagram.

mnm di Paris versi video pulak ???

A video posted by MNM (@denniszill) on

Siang sudah… malam pun sudah. ??? #mnm #mykeledek

A video posted by MNM (@denniszill) on

Buat kenang-kenangan. Alhamdulillah.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI