Beli Baju Raya di Jakel Ostia Bangi

Tahun lepas aku beli kain untuk baju raya di Jakel Kuala Lumpur. Tahun ini, beli kain untuk baju raya di Jakel Ostia Bangi je. Katanya disini adalah cawangan diorang yang ke 22 dan yang terbesar selepas Jakel Kuala Lumpur. Jadi, kini tak payah pergi jauh-jauh. Datang je sini sebab dekat.

Tidak seperti sebelum-sebulum ini, kali ini aku dah dapat jenis kain yang aku nak. Beli je jenis kain ‘Royal Duchess’. Rasa selesa, terletak dan sejuk katanya. Kawan-kawan yang recommend. Oleh kerana aku tak nak pening, jadinya follow je lah apa yang diorang cadangkan.

Pelayan kedai kata, jenis kain ini adalah untuk pengantin hahaha. Pengsan

Ngak usah pening-pening, datang cari warna kain yang berkenan dihati je pun. Harga pula cuba tawar semaksimum yang boleh. Beli diluar waktu perayaan lebih murah kelihatannya.

Lepas pilih kain, cari pula corak songket untuk samping yang bersesuaian. Hidup kena ada gaya beb. Harga pun not bad juga. Total harga lebih kurang RM400 lebih untuk 2 pasang.

Next, kena fikir nak cari tailor pula.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI