SUSHI KING

Suka makan makanan jepun? Bagi aku, hampir kesemua atau 100% penggemar makanan jepun pasti pernah makan di Sushi King – rasanyalah kot. Logiknya, berapa kerat sangatlah restoran makanan jepun kat Malaysia ini.

image
Sushi King

Lama sebenarnya tak makan di Sushi King nie. Last aku makan kat Jusco Taman Universiti Skudai Johor kot. Lucky, pada ramadhan 2012 ini aku berkesempatan untuk berbuka puasa di Sushi King KLCC. Asalnya memang nak berbuka puasa di Chili’s, tapi dek kerana kekosongan hanya ada pada jam 9 malam. . . So, aku pilih Sushi King je. Nyum nyum

image
Sushi King KLCC

Lama tak makan. . So, boleh r yummy yummy puas2 kat sini. Katanya
image

Tapi, sedih cz layanan dan service yang diberikan disini seakan tidak seperti yang diharapkan. Makanan yang disediakan pun tak sesedap apa yang dihidangkan di Taman Universiti Skudai Johor. Not sure kenapa. Maybe orang ramai sangat kot. Tapi seriously, memang tak syoklah.
image

image

Dan yang penting, aku suka makan teh hijau dier. Tapi sedih cz semalam diorang bagi aku teh hijau sejuk. Aku order yang suam punya. Sentap Tapi nak buat macam mana. KLCC memang ramai orang. Sometimes, orang yang ramai boleh menyebabkan kualiti service yang diberikan down. But, do i care? Bayar service tax OK!

image

image

image

image

image

image

image

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI