ITALIANNIES – PASTA PIZZA AND VINO

Orang itali nie suka makan makanan yang masam masam katanya. Ada gak usha2 restaurant mana yang paling sedap untuk masakan Itali ini. Tengok macam kat Italiannies je yang masyuk dan sedap. Betul ke? Cz aku pernah makan kat sini je. Hihi cz yummy yummy rasanya.

image

Dalam banyak banyak branch, of cz pernah pergi kat The Gardens je – lokasi yang senang dan mudah nak pergi huhu. Pernah pergi sebanyak 3 kali – seingat aku. Orang yang datang kat sini pun tak seramai orang yang datang je Italiannies – datang pukul 11 pagi lbh hahahaha. Of cz xramai sangat orang. Lepas tu lepak lama lama. Pengsan

image

Dalam banyak banyak menu yang disediakan kat sini, aku suka Creme Brulee. OMG, memang sedap yang amat. Tengok gaya, macam susah je nak buat creme brulee ini. Silap cikit je, rasa dan fizikal akan kelihatan lain. Aku pernah makan 2 kali je. 1st time rasa sedap yang amat dan 2nd time rasa biasa2 je. Susah nk buat gamaknya.

image

image

Dah nama pun restorant itali, tiap kali datang sini mesti dia bagi makan dulu roti cicah dengan minyak zaiton. Pengsan

image

image

image

Apapun, seperti biasa kalau nak datang makan kat sini pastikan perut u ollz betul2 kosong or lapar. Portionnya banyak dan harganya pun ala ala. Jadi kene habiskan!!!!

image

image

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI