K-LIQUID CHLOROPHYLL

Setiap orang of cz mahukan nikmat kesihatan dan kecomelan semaksimum yang boleh. Cuma lain orang, lain caranya. Biasalah, dek kerana kat office ramai makcik makcik yang dok jaga kesihatan bagai…aku as anak anak pun terikut sama guna produk kesihatan bagai. As long as memenuhi citarasa dan telah terbukti berkesan. Salah satu produk kesihatan yang aku amalkan sejak 3 bulan yang lalu ialah K Liquid Chlorophyll. No more fiber2 bagai. Rasa xtertelan dek tekak nie.

Yang penting, produk ini dapat sijil halal daripada JAKIM.

Untuk keterangan lanjut mengenai produk ini, better rujuk ke portal dia. Tapi bagi aku, produk ini memang berkesan untuk aku.

Suka makan sayur tapi tak dapat makan sayur selalu. Jadi, apa solutionnya? Of cz K Liquid Chlorophyll bukan. Perubahan yang aku dapat daripada produk ini ialah – Senang untuk buang air + buang angin = badan rasa ringan je. Yelahkan, semua toksik2 akan dibuang setiap hari. Of cz lah badan jadi sedap + ringan je. Feel lagi happy + awet muda pun ada gak.

Lagipun, aku suka + feel senang dengan cara pengambilan menda alah nie.  Hanya perlu tambahkan sahaja cecair chlorophyll ini ke dalam minuman dan minum. Selalunya aku akan campur kat bekas minuman aku dan simpan kat peti sejuk. asal haus je, minum je air nie. Senang.

agak2 makan banyak or makan bukan2 je, tak lama kemudian mesti akan terasa nak buang air. Tak pun esok paginya. hahaha…. Senang dan mudah. Its much more better dari produk fiber yang terasa sangat susah nak ditelan tu – Cerita based on pengalaman.

What next? nak cari produk habatusaudah / jintan hitam dan juga buah delima. Konsep aku senang je…ikut je sunnah nabi.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI