CHEESE DAN GARLIC NAAN

Suka giler makan roti naan + ayam tandoori + gravy chicken. Nyum nyum. . .

image

Seperti biasa, aku pergi makan kat Mr Kabab & Biryani Presint 15 Putrajaya. Nak kata sedap dan puas hati tu. . . Tak lah sangat. No choice. Ini je yang paling hampir 🙂

image

Tak pernah pernah makan kat dalam rastoran. . .tetiba je kerusi kat luar belum lagi disusun. Pengsan. . Aku tak berapa suka makan ditempat berhawa dingin. Sejuk sangat. . .

image

Order Teh O Ais Limau dan juga Sulaiman Tea. . But not my taste sangat. Diorang guna limau purut. Aku suka limau kasturi.

image

Aku order Roti Naan Cheese dengan garlic. Nak try macam mana rasanya. Oh. . Tak ada beza sangat. Lagipun cheese sikit sangat. Aku tak rasa sangat cheesenya. But kali ini saiz roti yang dihidangkan lebih besar daripada biasa. Mean restoran ini tidak konsisten.

image

Ikut package, kalau order roti naan memang akan dapat kuah dal sekali. But aku tak masuk sangat dengan kuah dal. Tu yang add on kuah kari tu.

Sedap.betul cheese 🙂

image

Nyum nyum. . . Syukurlah nak.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI