MAHA 2012 – OFFICIAL TAXI SERVICE

Yeah… syukurlah nak. Mak berkesempatan untuk round round di MAHA 2012 Maeps Serdang ini. Kalau bukan hari ini, bila lagi? Ternampak khemah ini. Eh, ada Official Taxi Service rupanya kat sini. Not sure berapa harganya. Adakah lebih murah atau lebih cekik darah? Harapnya lebih murahlah kan. Special untuk MAHA 2012 ini.

Aku ada nampak jugak bus RapidKL dan CityLiner yang berlegar legar disini. Yang pasti, aku nampak Bus RapidKL itu tertulis SEWA KHAS – PWTC. Besar kemungkinan Orang boleh naik bus RapidKL dari PWTC terus ke sini kot.

Part public transport / kenderaan awam yang lain itu aku kurang pasti. Nanti kalau ada masa, aku update.

Dah banyak romobongan Cik Kiah dan Pak Rody yang datang MAHA 2012. Aku tak dapat bayangkan betapa ramai dan sibuknya orang pada hari sabtu dan ahad nanti. Oh tuhanku…..juta juta peminat pertanian dan industri asas tani akan tertumpu di sini selama 10 hari.

 

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI