FANTASYLAND – DISNEYLAND HONG KONG PART 4

page1

Ini adalah attraction pertama yang kami jejaki hahaha. Aku blur blur lagi time tu tapi ON je lah kan. Follow je orang dok beratur masuk dalam nie. Pengsan.

page2

Nama tempat ini ialah The Manu Adventures of Winnie the Pooh. Daripada situ kita dah boleh tahu apa tema dan tentang apa persembahan di dalam tempat ini kan? huhu. Seperti biasa, pengunjung akan masuk ke dalam tram yang disediakan dan masuk ke dalam.

page3

Aku tak kisah dengan persembahan yang ada di dalam tempat ini. Aku lebih tertarik dengan ‘pembuatan’ gambar gambar pada dinding tempat ini. Such a beautiful drawing. Tersangat cantik. Aku betul betul suka.

page4 page5Aku tak dapat nak tangkap apa maksud persembahan di dalam tempat ini. OK FINE. Ia sedikit annoying untuk aku kot.

Terima kasih kerana membaca blog mykeledek dot com ini. Subscribe via email (Feedburner)Facebook Fanpage, follow Twitter @denniszillVideo (Youtube) dan  Google +

 

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI