NESCAFE DOLCE GUSTO KINI TELAH DIMILIKI

image

Nescafe Dolce Gusto – Krups kini telah dimiliki. Beli pada hujung minggu yang lepas. Harganya? RM300 camtu. Ini harga untuk stok lama. Harga untuk stok baru katanya lain dan mahal katanya. Boleh percaya kot promosi diorang ini. Usha usha kat tempat lain rasanya harganya lebih kurang RM400 camtu kot. Tak ingat.

image

Dalam beberapa hari ini aku akan share pengalaman menggunakan Nescafe Dolce Gusto ( Krups ) ini. Excited u ollz.

image

Machine yang dibeli ini jenis Genio yang berwarna Matte Black ( kalau tak silap aku lah ). Aku sendiri pun tak pasti sangat dengan jenis jenis Nescafe Dolce Gusto ini. Aku tanya promoter tu pun diorang pening pening lalat, apatah lagi kitorang ni yang tak tahu apa apa. Pengsan.

Apapun, beli dahulu kemudian baru belajar macam mana nak guna. Boleh? Pengsan laju laju terus!

Dok sambil usha usha Youtube dan Google jugak akan machine ini sebenarnya. Tak faham sangat dengan manual pengguna yang disediakan.

image

Oh ya, beli machine ini secara package terus dapat 6 jenis bekas coffee untuk buat mocha x 1,  Espresso x 2 dan juga Cappucinno x 1. Sesedap minum di Starbucks atau Coffee Beans ke? Not sure. Kita cuba dan rasa nanti huhu.

Terima kasih kerana membaca blog mykeledek dot com ini. Subscribe via email (Feedburner)Facebook Fanpage, follow Twitter @denniszillVideo (Youtube) dan  Google +

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI