CHICKEN CHOP HANGUS

image

Hari ini, aku dan anak anak pergi makan tengahari kat Pusat Kejiranan Presint 11. Aku yang bawa diorang semua. Alasannya, aku teringin sangat nak merasa Chicken Chop kat situ. Ada satu kedai western je pun kat situ. No need to mention.

Aku order Chicken Chop dan anak anak pulak dok order Sup kat Sup UK kat kedai sebelah tu. Nyum nyum. Seperti biasa rasa dan aroma supnya amat menyelerakan. OMG.

image

Aku amik chicken chop dengan kuah mushroom. Oh, sedih dan hancur luluh selera aku tatkala melihat ayam yang digoreng tu nampak hitam dan hangus. Ingatkan memang camtu rupanya. Aku cuba untuk berfikiran positive. Tapi apakan daya, memang betul rasa xsyok. Macam guna minyak yang recycle pun ada. Ayam yang digunakan pun macam jz dipanaskan semula pun ada jugak. Apa apa je laaaahhhhh.

Rasa kecewa di hati siapa yang tahu. Boleh? Hihi pengsan terus.

Sedih OK. Asalnya nak tapau 4 Chicken Chop. Tapi dek kerana amat kecewa dengan rasa chicken chop yang aku dapat tu, cepat2 aku kol opis. Suh diorang amik menu lain di kedai lain.

image

Wawa kata dia dan kawan dia sokmo je makan kat sini. So, means disini mutu dan kualiti makanannya tidak standard. Emmmm, sayang sangat.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI