AZLINA

image

Tajuk entry yang very the. Hihi saja nak ucapkan terima kasih kepada Project Manager aku, Cik Azlina Marang Terengganu. Dia belanja aku makan khamis lepas kat Umai Cafe. Walhal aku saja je gurau gurau. Dia belanja betul betul. Pengsan.

Tengok lah gambar tu. Banyak kot aku ambil. Pastu tengok gambar dibawah. Ini adalah makanan yang Azlina ambil. Sedikit pulak makcik nie ambil. Hihi, aku pulak yang lebih. Lebih sudu dari kuah.

image

Terima kasihlah kan. Dapat jugak aku riki2 cara kerja dia. Ini adalah Project Manager ketiga yang aku dapat setakat ini. Punya 1001 pengalaman yang boleh dikongsi bersama. Yes, inilah cara aku bekerja dengan anak anak. Sekali sekali aku akan hang out dengan diorang dan  seterusnya usha apa apa yang patut – untuk pastikan mutu kerja sentiasa dalam keadaan optimum. Pengsan 1 juta kali terus hihi.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI