LAMA TAK MAKAN DI PIZZA HUT

image

Lama tak makan di Pizza Hut. Lama giler kot tak makan kat sini. Bukan apa. Aku memang susah sedikit dengan Pizza pizza bagai nie. Tekak melayu jawa lah katakan hihi.

image

Dek kerana lama giler tak makan kat sini, aku jadi kekok. Tak reti nak order camne. SOP nya nampak sedikit berubah. Seingat aku, rasanya ada satu menu tu diorang akan bagi mangkuk kosong. Pastu kita akan ambil sendiri dissert / bijian / salad apa yang kita nak. Tapi, hairan. La nie macam dah tak ada plak. Rasanya, time aku pergi dengan Su 2 tahun lepas ada lagi style camtu. Xda plak sekarang.

image

Pastu sekarang nie, kalau order untuk seorang makan diorang bagi pizza tu dalam pinggan. Pengsan jap. Ke ini style Pizza Hut Alamanda? Aku jakon jap hahaha.

image

Apapun kelainannya, kita layankan sahaja. Hahaha.

image

Ada order Chocolate Volcano gak. Nampak macam sedap. Tapi rasanya non ado. Ini kalau panas / hangat nie mesti sedap. Nampak sangat si pembuatnya malas nak panaskan chocolate volcano ini. Service charge nak mahal. Tapi service yang diberikan non ado. Sesuai sangat kan!

image

Chicken Wing dapat lambat. Macam diorang lupa nak bagi pun ada gak huhu. Tak apalah. Take away je. Esok makan.

Total makan malam ini ialah RM60.30. Service chargenya ialah kira kir RM5.00 camtu dan Gov Tax pula ialah kira kira RM3.00. Dek kerana inilah aku choosy dan jarang makan luar. Bayangkan, RM60.00 tu macam macam boleh dibeli / dibuat. Masak, makan dan melantak dirumah lebih baik daripada makan di luar. Tetiba.

Published by

Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI